|
Post by Stew Henstock on Oct 21, 2010 15:09:45 GMT -6
WELCOME TO THE 27TH HEAVEN BASEBALL LEAGUETeam Information 1 Bombers S. Henstock 2 Taken Ken 3 Bluetooth M. McCormick 4 Longmen C. Ponomarciuc 5 New Team Manny 6 Why Not D. Powell 7 Taken Mike 8 AZ Gold T. Weber 9 Chicago C C. Holthaus 10 #6 R. Day Attachments:
|
|
|
Post by Stew Henstock on Oct 21, 2010 15:10:23 GMT -6
HALL OF FAME / PAST WINNERS
Stew H: 2007 Gregg B: 2008 Gregg B: 2009 R. Day: 2010
|
|
|
Post by Stew Henstock on Oct 21, 2010 15:10:59 GMT -6
2010 ROSTERS:
KEEPERS: 8 DRAFT: FAST/SNAKE/RANDOM
TM 1: Bombers
John Buck TOR Carlos Ruiz PHI Prince Fielder MLW Robinson Cano NYY Alex Gonzalez ATL Neil Walker PIT Jose Tabata PIT J.D. Drew BOS OF Jose Bautista TOR Mark Teixeira NYY Dan Uggla FLA Ryan Howard PHI Kevin Youkilis BOS Brett Myers HOU Matt Capps MIN Jon Lester BOS Yovani Gallardo MLW Trevor Cahill OAK David Price TB Brian Duensing MIN Wade Davis TB Brian Matusz BAL Andrew Bailey OAK John Danks CWS Jonathan Sanchez SF Mariano Rivera NYY TM 2: Ken
George Kottaras MLW Ryan Hanigan CIN Aubrey Huff SF Juan Uribe SF Rafael Furcal LA Ryan Zimmerman WAS Vernon Wells TOR Scott Podsednik LA Torii Hunter ANA Shane Victorino PHI Denard Span MIN Howie Kendrick ANA Freddy Sanchez SF Jimmy Rollins PHI Justin Morneau MIN Dan Haren ANA Bronson Arroyo CIN R.A. Dickey NYM Jon Rauch MIN Justin Verlander DET Leo Nunez FLA Mat Latos SD Clayton Richard SD Jon Niese NYM Barry Zito SF Francisco Cordero CIN TM 3: Bluetooth
Buster Posey SF Albert Pujols STL Clint Barmes COL Troy Tulowitzki COL Evan Longoria TB Carlos Gonzalez COL Andre Ethier LA Brett Gardner NYY Jason Heyward ATL Billy Butler KC Justin Upton ARZ Kendry Morales ANA Carlos Quentin CWS Jayson Werth PHI Bobby Abreu ANA Dustin Pedroia BOS Rafael Soriano TB Jose Valverde DET Stephen Strasburg WAS Jeremy Hellickson TB Jordan Zimmermann WAS Aroldis Chapman CIN Edinson Volquez CIN Jake Peavy CWS Colby Lewis TEX Ted Lilly LA RES Brandon Webb ARZ TM 4: Longmen
David Wright NYM Andrew McCutchen PIT Miguel Montero ARZ Jorge Posada NYY Garrett Jones PIT Placido Polanco PHI Jose Reyes NYM Delmon Young MIN Carlos Beltran NYM Adrian Beltre BOS UTIL Brian Roberts BAL UTIL Josh Willingham WAS Stephen Drew ARZ RES Lance Berkman NYY Heath Bell SD Francisco Liriano MIN Kevin Gregg TOR P Jered Weaver ANA P Tim Lincecum SF P Phil Hughes NYY RES Mike Pelfrey NYM RES Ryan Franklin STL RES Johan Santana NYM Roy Oswalt PHI TM 5: Manny
Victor Martinez BOS Hanley Ramirez FLA Alberto Callaspo ANA Matt Wieters BAL C James Loney LA 1B Troy Glaus ATL 3B Carl Crawford TB Jay Bruce CIN OF Drew Stubbs CIN Shin-Soo Choo CLE Chone Figgins SEA Geovany Soto CHC Mark Reynolds ARZ Ryan Braun MLW David Aardsma SEA Cliff Lee TEX Matt Garza TB Brian Wilson SF Chad Billingsley LA Anibal Sanchez FLA Brett Anderson OAK Clayton Kershaw LA Max Scherzer DET Tommy Hanson ATL Edwin Jackson CWS TM 6: Why Not
Adrian Gonzalez SD Elvis Andrus TEX Matt Kemp LA Brian McCann ATL Bengie Molina TEX Aaron Hill TOR 2B Alex Rodriguez NYY Jose Guillen SF Hunter Pence HOU Alex Rios CWS UTIL Corey Hart MLW Nick Swisher NYY Brad Hawpe TB Adam LaRoche ARZ Ian Stewart COL C.J. Wilson TEX Ricky Romero TOR Wade LeBlanc SD Chris Carpenter STL Derek Lowe ATL Brian Fuentes MIN Octavio Dotel COL Francisco Rodriguez NYM Scott Baker MIN Josh Johnson FLA TM 7: Mike
Joe Mauer MIN Paul Konerko CWS Juan Pierre CWS Nelson Cruz TEX Angel Pagan NYM Kelly Johnson ARZ Casey McGehee MLW Gaby Sanchez FLA Michael Cuddyer MIN Carlos Lee HOU Derek Jeter NYY Johnny Damon DET Marco Scutaro BOS Brandon Phillips CIN B.J. Upton TB Yadier Molina STL Billy Wagner ATL Carl Pavano MIN Tim Hudson ATL Matt Cain SF Shaun Marcum TOR Dallas Braden OAK Hong-Chih Kuo LA John Axford MLW Adam Wainwright STL Joe Nathan MIN Neftali Feliz TEX TM 8: AZ Gold
Miguel Tejada SD Ramon Hernandez CIN Miguel Olivo COL Joey Votto CIN Chase Utley PHI Martin Prado ATL Michael Bourn HOU Andruw Jones CWS Vladimir Guerrero TEX Adam Dunn WAS Jason Kubel MIN Jhonny Peralta DET Jerry Hairston Jr. SD Jacoby Ellsbury BOS Jeff Niemann TB Ubaldo Jimenez COL Jaime Garcia STL Travis Wood CIN Brad Lidge PHI Cole Hamels PHI Huston Street COL Bobby Jenks CWS Gio Gonzalez OAK Ricky Nolasco FLA Jason Vargas SEA TM 9: Chicago C Derrek Lee ATL A.J. Pierzynski CWS Jason Varitek BOS Rickie Weeks MLW Jason Bartlett TB Aramis Ramirez CHC K Raul Ibanez PHI Matt Holliday STL K Marlon Byrd CHC Scott Rolen CIN Starlin Castro CHC K Manny Ramirez CWS Orlando Hudson MIN Jason Bay NYM K Carlos Marmol CHC K Jonathan Papelbon BOS K Daisuke Matsuzaka BOS Brett Cecil TOR Felix Hernandez SEA K Ryan Dempster CHC Roy Halladay PHI K A.J. Burnett NYY Carlos Silva CHC Matt Lindstrom HOU TM 10: #6
Kurt Suzuki OAK John Jaso TB David Ortiz BOS Ian Kinsler TEX Jeff Keppinger HOU Michael Young TEX Ichiro Suzuki SEA Curtis Granderson NYY Jarrod Dyson KC Luke Scott BAL Josh Hamilton TEX Rod Barajas LA Miguel Cabrera DET Logan Morrison FLA Ben Zobrist TB Daric Barton OAK Nick Markakis BAL Joakim Soria KC Clay Buchholz BOS Daniel Hudson ARZ CC Sabathia NYY Josh Beckett BOS Zack Greinke KC Ervin Santana ANA Wandy Rodriguez HOU
|
|
|
Post by Bluetooth Tigers on Oct 21, 2010 21:09:35 GMT -6
Bluetooth Tigers checking in.......ready for baseball.
|
|
|
Post by Stew Henstock on Oct 21, 2010 21:37:03 GMT -6
Bluetooth Tigers checking in.......ready for baseball. Good to see. Can i interest you in a membership? It's free and it will give us email access via PM's.
|
|
|
Post by Stew Henstock on Oct 22, 2010 23:25:21 GMT -6
YOUR SCORING RULES
* Your League is set up for: Fantasy Points Style Scoring. This means that your league will play for a total number of fantasy points for the entire season. Below is a chart of the scoring system that your league uses to determine fantasy points.
Category Pts Runs Scored (R) 1 Base Hit (H) 1 Double (2B) 1 Triple (3B) 2 Home Run (HR) 3 Runs Batted In (RBI) 1 Walks (BB) 1 Strike Out (SO) -1 Hit by Pitch (HBP) 1 Stolen Base (SB) 2 Caught Stealing (CS) -1 Error (E) -1 Sacrifice (Sac) 1 Hit for the Cycle (HC) 5 Category Pts Each 1/3 Inning Pitched (IP) 1 Wins (W) 10 Loss (L) -5 Save (S) 10 Blown Save (BS) -5 Hit (H) -1 Walks (BB) -1 Strike Out (SO) 1 Complete Game (CG) 5 Complete Game Shutout (CGSO) 10 Earned Runs Allowed (ER) -1 Wild Pitch (WP) -1 Error (E) -1 Hit Batter (HB) -1 Balk (BK) -1 Complete Game No Hitter (CGNO) 20 Perfect Game (PG) 30
|
|
|
Post by Stew Henstock on Jan 3, 2011 0:01:16 GMT -6
LEAGUE FULL
|
|